poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Chill in Lake Park

Few days ago I went to Lake Park Wilanów in Warsaw with my friend Asia (ashplumplum.blogspot.com). This time she was taking pictures of me. :P I wanted to visit this place since I moved to Warsaw and finally I have.
It's very beautiful, the drinks and food are delicious and there are many nice places to sit, chill and chat. So if You live in Warsaw and never have been in Lake Park before, or You are going to have a little holiday in capitol of Poland, You have to visit this place!

Tomorrow I'm starting my vacations in Barcelona. I'm sure that I will take a lot of pictures and post it there.
_____

Parę dni temu wybrałam się ze swoją koleżanką Asią (ashplumplum.blogspot.com) do Lake Parku. Odkąd przeprowadziłam się do Warszawy, chciałam odwiedzić to miejsce. Jestem zachwycona! Pyszne jedzenie i drinki, wiele ślicznych miejsc, w których można usiąść ze znajomymi, odpocząć i porozmawiać. Tym razem to Asia robiła mi zdjęcia.
Jeśli mieszkacie w Warszawie, lub planujecie tu urlop, koniecznie musicie odwiedzić Lake Park! Ja jestem zachwycona.

Jutro wylatuję na wakacje do Barcelony. Porobię dużo zdjęć i pojawi się wpis :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :)
Postaram się odwdzięczyć.
Jeżeli spodobał Ci się mój blog, proszę o dodanie do obserwowanych.