poniedziałek, 1 lipca 2013

Florida Mix

Hej:)
Mam dla Was dalsza cześć zdjec z telefonu z mojego pobytu na Florydzie. Bede tu jeszcze tylko 13 dni. Dopiero dzis sobie to uświadomiłam. Tak bardzo nie chce wyjeżdżać! Opuszczać tego pięknego miejsca, ludzi... Nie :( bede pewnie płakała, jak wtedy, gdy wracalam z Kanady 3 lata temu.
Każda taka podróż jest niesamowitym przeżyciem i wspomnienia z nich pozostają na całe zycie. Gdy sie ma możliwości i okazje, trzeba z nich korzystać. Zyje własnie dla takich pięknych chwil.


Przypominam, ze możecie byc na bierzaco ze zdjęciami, poprzez obserwowanie mnie na Instagramie. Moj Nick to patiwalrus

Buziaki i udanych wakacji wszystkim!

XOXO

7 komentarzy:

  1. Jeeej, tak bardzo zazdroszczę ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko 13 dni? AJj ja bym chociaz na tydzien chciala pojechac!!! Piekne zdjecia :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wyjazdu. Śliczne zdjęcia. Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego dodaję do obserwujących.
    Miłych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozazdroscic :D wspaniale wakacje :P:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyjazd! :D Miłych wakacji :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć!!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :)
Postaram się odwdzięczyć.
Jeżeli spodobał Ci się mój blog, proszę o dodanie do obserwowanych.