niedziela, 28 lipca 2013

I knew I can

Hej:)
Z góry Was przepraszam, ale od 29 lipca do 8 sierpnia moje posty beda dodawane troche rzadziej, poniewaz wyjezdzam na oboz taneczny i bede miala bardzo slaby Internet, badz w ogole nie bede go miala...
Dzis chcialabym Wam pokazac moj outfit zainspirowany lekko Rihanną oraz Maffashion.
_____
Hi! :)
First of all I have to say that from 29th July to 8th August I will be adding posts rarely, because I go to the dance camp and I will have very slow Internet or I won't have it at all... Sorry about that!
Today I wanna show You outfit. I was a little big inspired by Rihanna and Maffashion.


Bralet- Bershka
Shorts, shirt- Abercrombie
Shoes- Forever 21
Belt, hair cuff- H&M
Sunglasses- Rayban
Necklace- Tiffany & Co
Ring, bracelet- Swarovski
2nd bracelet- Pandora
Watch- Michael Kors
Nails- Nailarch Kora Adamczyk

22 komentarze:

  1. łaaadnie ! ;))
    Gorsecik śliczny !
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzuszek idealny, fantastyczna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny zestaw ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie dziewczyny- i Riri iMaff mnie inspiruja, zatem ten zetsaw takze ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Gorset jest uroczy, a cała stylizacja ma 'pazur', który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj,kochana jesteś cudowna :*
    Aż mam łezkę w oczach :)

    Piękna stylizacja.Idealnie wyrzeźbiona sylwetka,nie lubię,gdy osoba pokazująca się w gorsecie ma boczki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny top! i idealne ciało:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie gorsety <3 naprawdę ślicznie wyglądasz. ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fotki ! Widać silne wpływy USA w Twojej stlizacji ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    Obserwujemy i liczymy na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygladasz MEGA <3 przeodtatnie zdj *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna stylizacja:) prześliczny topik! a poza tym prowadzisz bardzo fajny blog dlatego dodałam Cię do obserwowanych. Zapraszam do mnie w wolnej chwili . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog + zajrzyj na mój i jak Ci się spodoba to dodaj do obserwowanych :D http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :)
Postaram się odwdzięczyć.
Jeżeli spodobał Ci się mój blog, proszę o dodanie do obserwowanych.