czwartek, 22 sierpnia 2013

Iove is blindness

Hej!
Co tam u Was slychac? Ja bylam wczoraj na sesji z Asia (http://ashplumplum.blogspot.com), dlatego mam dla Was outfitowy post.
Dwa dni temu obejrzalam film "Wielki Gatsby". Wywarł na mnie ogromne wrazenie. Piekna muzyka oraz swietna gra aktorska Leonardo di Caprio. Niezwykla historia, opowiedzialana we wspanialy sposob.
___________
Hi!
What's up? Yesterday I had nice blog photoshoot with Asia (http://ashplumplum.blogspot.com) and that's why I can write outfit post for You today.
Two days ago I have watched "Great Gatsby". I was very amazed! Beautiful music and great acting of Leonardo di Caprio. Unusual story told with awesome way.


Top- Bershka
Pants, shoes- Zara
Bracelets- Lilou, H&M
Earrings- Six
Belt, Rings- H&M
Watch- Pierre Lannier

14 komentarzy:

  1. świetna sesja! super top! i co za figura <3 :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty *,*
    Ale bardziej zachwyciła mnie twoja figura : >

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna figura, piękna buźka i wspaniały outfit :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba sie zdecyduję i oglądnę ten film :)
    a szpilki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia bardzo ładnie wyglądasz :) Top jest fantastyczny ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia . bardzo podoba mi się twój top z bershki . ogółem ciekawa kalsyczna ale z pazurem stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne miejsce na zdjęcia ! :) Piękne buty i top ! <3

    Byłoby miło gdybyś również zostawiła komentarz. Zapraszam: http://zdeterminowane.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie zdjęcia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne miejsce na zdjecia :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudownie !

    Masz nieziemską sylwetkę.Domyślamy się,że to sprawa morderczych,tanecznych treningów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia:) oglądam zdjęcia i stwierdzam, że jesteś mega fotogeniczna:) super
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz takie wielkie zdjecie w tle, że myślałam na pierwszy rzut oka, że to reklama D:

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :)
Postaram się odwdzięczyć.
Jeżeli spodobał Ci się mój blog, proszę o dodanie do obserwowanych.