niedziela, 17 sierpnia 2014

my Lilou bracelets

Hi!
I just finished my dance camps yesterday. I'm exhausted! Now I have two weeks of vacations. I wanted to go to Greece with my friends but their plans changed and they can't go with me. :(
So I think I'm gonna stay in Poland.
Maybe I will focus more on my blog again. I know that I wasn't there for a long time and I lost a lot of readers. I'm not surprised and of course I know it's my own fault. But I also know that I was busy with more important things to me.
But now I have time so now I'm gonna shut up hahaha
and I will show You something interesting (I hope)…

…my Lilou bracelets!

_________________________

Hej!
Wczoraj skonczylam obozy taneczne. Jestem wyczerpana! Teraz mam 2 tygodnie wakacji. Mialam leciec do Grecji z przyjaciolmi, ale ich plany sie zmienily i niestety nie moga leciec ze mna. :(
Zostaje wiec w Polsce no i moze skupie sie wreszcie troche na blogu! Wiem, ze nie bylo mnie bardzo dlugo i stracilam duzo czytelnikow- na wlasne zyczenie. Ale rowniez jestem swiadoma tego, ze nie mialam czasu, bo bylam zajeta wazniejszymi dla mnie sprawami.
Ale teraz mam wolne, wiec juz przejde do rzeczy. ;)
Chcialabym Wam dzis pokazac…

…moje bransoletki Lilou!


 1. "Love, Dreams, Happiness"- 3 most important things in my life
My first Lilou bracelet. I bought it 4 years ago.

3 najwazniejsze rzeczy w moim zyciu.
Jest to moja pierwsza bransoletka Lilou i kupilam ja 4 lata temu.



2. Coordinates of very important place on Florida to me and my best friend (she has the same bracelet).

Wspolrzedne pewnego bardzo waznego dla mnie i dla mojej przyjaciolki miejsca na Florydzie. (ona ma rowniez taka bransoletke)


 3. "Dance"- nothing to explain ;) my love

Nie ma tu co wyjasniac. ;) Po prostu moja milosc.

 4. "Hope, luck"- two important things in dancing career ;)

Dwie rzeczy wazne w karierze tanecznej.


 5. "Trust your instinct"- sometimes I forget about this and then I regret… So I wrote it on my bracelet and it reminds me to do so ;)

Czasem zapominam o sluchaniu mojej intuicji i potem tego zaluje… Dlatego ta bransoletka ma za zadanie przypominac mi o tym ;)


 6. Infinity sign- I got it from my friends on my 18th birthday :) Infinity of our friendship.

Znaczek nieskonczonosci, ktory dostalam na 18 urodziny od moich kolezanek.




Do You like and have Lilou?

Lubicie i macie Lilou?

Kisses!

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :)
Postaram się odwdzięczyć.
Jeżeli spodobał Ci się mój blog, proszę o dodanie do obserwowanych.