niedziela, 11 stycznia 2015

fashion make up photoshoot

Hi!
Long time no see… Again ;)

Today I wanna show You my latest photoshoot. My friend is make up artist and she asked me if I can take part in photoshoot she is making make up for. ;) And I agreed. It was nice and interesting experience. It's fashion make up so the model doesn't have to look "pretty" (so I don't look so good in these pictures ;) ) but it has to be interesting and made by special techniques.
___________
Hej!
Znow dlugo mnie nie bylo… ;)

Dzis chcialabym Wam pokazac zdjecia z mojej najnowszej sesji. Moja kolezanka jest makijazystka i zaproponowala mi udzial w sesji zdjeciowej. Zgodzilam sie:) Bylo to interesujace doswiadczenie.
Jest to makijaz modowy, wiec modelka nie musi wygladac w nim" ladnie" (dlatego nie wygladam dobrze na tych zdjeciach ;) ), tylko powinien byc interesujacy i zrobiony specjalnymi technikami.




How do You find it?

Kisses!
Ps. I will try to be there more often. :)
____
Jak Wam sie podoba?

Buziaki!
Ps. Postaram sie byc tu czesciej. :)


Instagram: patty_borkowska
Ask.fm: patiwalrus

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :)
Postaram się odwdzięczyć.
Jeżeli spodobał Ci się mój blog, proszę o dodanie do obserwowanych.