czwartek, 11 lipca 2013

Florida sisters

Witam!
Jak Wam mija początek wakacji? Ja spędzam wlasnie ostatnie dni na Florydzie. W sobote czeka mnie lot z Tampy do Londynu, a potem z Londynu do Warszawy. Nastepnie jedziemy około 9 godzin autokarem do Szczecina. Będziemy padnieci!
Nie chce wracac. Tu jest tak pięknie! Dosc szybko przywiązuje się do miejsc i do ludzi, także wyjazd z Florydy będzie dla mnie bardzo ciezki... Wspomnienia z tego pobytu pozostaną na zawsze w mojej pamięci.
Bardzo będzie brakować mi tego miejsca i mam nadzieje, ze kiedyś jeszcze tu wroce.

Dzisiaj mam dla Was outfit bodajże z drugiego tygodnia. Mam wrazenie, ze było to pare dni temu. Czas mija tak szybko!



OLA:
bag- Michael Kors
shoes- Tommy Hilfiger
shorts- Forever 21
shirt- H&M
jacket- H&M
glasses- D&G
necklace- Tiffany





bag- Michael Kors
shoes- Stravarius
shorts- Forever 21
shirt- H&M
sunglasses- RayBan
necklace- Tiffany
watch- Massimo Dutti
bracelet- Lilou
ring- Apart

Miłych wakacji!


xoxo

5 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądasz.
    Bardzo Ci zazdroszczę.
    Floryda musi być magicznym miejscem.

    Zapraszam na mojego bloga o tańcu towarzyskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę ;) fajnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądacie nieziemsko!!!!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :)
Postaram się odwdzięczyć.
Jeżeli spodobał Ci się mój blog, proszę o dodanie do obserwowanych.